wtorek, 21 czerwca 2011

Zakupoholiczka, ;)

Ostatnio miewałam coraz częściej chwile, w których mówiłam do siebie
  "Nie mam się w co ubrać"
Dlatego dziś dałam się ponieść emocjom i udałam się w poszukiwaniu perełek.
Kupiłam 9 rzeczy za śmieszną sumę, ponieważ wszędzie natrafiałam na promocje. Jednym słowem dobra passa mnie nie opuszczała, bardzo jest mi miło, ponieważ jak wiadomo nic innego kobiecie humoru nie poprawia ;)))
Miłego oglądania ;))











Szara spódniczka - Zara TRF (sh)
Spódniczka z koronką- sh, jeszcze z metką
Różowy T-shirt- atmosphere (sh)
Różowy sweterek - atmosphere (sh)
Koszula - Marks&Spencer sh
Szorty- chyba kolekcja H&M
Kapelusz-  Primark sh
Spodnie - z normalnego sklepu

3 komentarze:

  1. świetne zakupy! :) ja po sesji wybieram się na wielkie łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka pierwsza i sweterek ładne bardzo :)
    Ładnie Ci w kapeluszu - z tym czarnym paskiem lepiej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń