środa, 8 czerwca 2016

AZTECKIE WZORY | JEDEN Z MOICH ULUBIONYCH TRENDÓW!

Witam Was ;)
Wspomniane przeze mnie efekty współpracy z marka @ch.c.h uzaje za owocne, marka @ch.c.h to nic innego jak po prostu CHINSKIE CENTRUM HANDLOWE, w ktorym kupilam po prostu trampki slip-on oraz okulary ;) Aaa...wspolpraca nazwalam stan umyslu, kiedy kupujesz tam cos a to na tobie swietnie lezy 😊
Przepraszam za wyjatkowe poczucie humoru ;)

Dla porzadku powiem, ze zdjecia sa jsk zwykle prawie u mnie, czyli spontaniczne. Chociaz zawsze wychodze z zamiarem robienia zdjec, nie zawsze mam mozliwosc, aby fotografowac stylizacje. Dzisiaj byla okazja i fotograf.

Azteckie wzory i fasony, swoim boho stylem, kusily mnie od dawna,a dzis taka bohotuniko-bluzke upatrzylam sobie w pewnym, niepozornym sklepie.


Lubie robic zdjecia stylizacji, moich stylizacji na tyle, ze zawsze zaluje wychodzac przy tak ladnej pogodzie, warunkach np. jak dzis, ze nie ma przy mnie osoby, ktora moglaby porobic zdjecia, albo zwyczajnie jestem nietaktownie ubrana, gdzie niektore elementy garderoby do siebie nie pasuja, bo np. wychodze tylko do sklepu, ale zawsze inspiruja mnie budynki, ciekawe miejsca, parki, ulice miast, stare kamienice itd i zawsze mam wizje outfitu, stylizacji do danego miejsca.

A jesli chodzi o zakupy... weszlam do sklepu jak zwykle, tym razem tylko po kubki, wyszlam z tunika, butami i okularami. Czasem nie mam zamiaru nic kupowac a po prostu wychodze ze sklepu obladowana torbami, bo np. cos bylo w promocji, albo cos mi sie zwyczajnie spodobalo, po drugie, nie znosze zbytecznego trwonienia pieniedzy, choc zawsze mialam taki problem, ze na tle innych osob i ich zakupow wydawalam najwiecej, z tego wzgledu, ze jestem cholernie niezdecydowana. To jedna z cech, ktorej u siebie nie akceptuje!
Zmierzam jednak do tego, ze czasem jestem zakupoholiczka, gdy nie umiem wybrac jednej rzeczy kupuje dwie! Tak bylo z tunika, od razu sie w niej upodobalam i widzialam ja wlasnie w takiej stylizacji, było tak z okularami i trampkami, wszystko pod wplywem jednej chwili:)

Zapewne zwrocicie uwage na naklejke na okularach, tak, moje niedopatrzenie. Do ostatniej chwili wahalam się czy kupowac akurat ten fason i kolor okularow, ostatecznie jednak zdecydowałam się i chyba nie żałuję!




2 komentarze:

  1. Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz ? A jeżeli tak to z jakimi butami ?:) No i co sadzisz o panujacej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem naprawde rzadko zakladam skarpetki, nie praktykuje ich, ale nie twierdze ze to dobrze nogi sie poca przy dluzszym chodzeniu, dla osob potliwych polecam skarpetki, co do drugiego pytania jestem zmarzlakiem w chlodne dni nie wyjde z golymi nogami, stopami 😊

      Usuń