niedziela, 29 listopada 2015

Maffashion's inspiration

W poprzenim poście wspomialam o Maffashion.www.maffashion.pl
Jest ona nie tylko dla mnie ale myślę dla wielu inspiracją w życiu. Jedyna w swoim rodzaju, twórcza, pomysłowa, urocza, miła i kreatywna dziewczyna mając poczucie humoru. Jak już wspomniałam obserwuje ja już niemalże od początku jej bloga, a dzisiaj ona i jej stylizacja zainspirowała mnie.Właściwie nie wiem kto kogo, bo jeszcze przed Maff umieściłam zdjęcie w podobnej bluzie na i nstagramie. W ogóle jest to rodzaj jakiejs telepatii między nami. kiedyś opowiem jakie moim zdaniem cechy łączą mnie i Maffashion Nie chce się w żadnym stopniu upodabniac czy tez porównywać. Nie chce być Maffashion. Po prostu w taki sposób wyrażam swój szacunek do jej wizerunku i swoją adoracje jaka obdarzam jej osobę. to tyle.





Moj dzisiejszy outfit znajdziecie na stronie gdzie jestem jako Natalia.kk na lookbook.nu

leginsy- Reserved (dziura wyszła ode mnie)
bluza-aeropostale(ma 5 lat)
buty- zwykly sklepik (juliass)
okulary- sinsay 9,99PLN

zapraszam na kolejne posty!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz