niedziela, 24 lipca 2011

Koralowy kolor dla królowej!

hello!
Motywem przewodnim stylizacji są koralowe spodnie ;)
Odnalazłam świetny second-hand, gdzie większość spodni jest w dość niechodliwym rozmiarze 34, a dodatkowo kuszą kolorem i walorem ;P
Cieszę się z tego niezmiernie.
Tak więc, oprócz tych, jak już mówiłam wcześniej, kupiłam fioletowe z wysokim stanem z H&M.
Na taki kolor, jak dziś prezentuję, polowałam już dawno, śniły mi się po nocach, jak również czerwone, w ogóle uwielbiam czerwony kolor.
Generalnie dążę do tego, aby czuć się stylowo i w miarę wygodnie.
Aaaaa... ;)
Dziś odkryłam sposób, na poszerzenie bioder, chociaż mam w biodrach 90 czuję lekki niedosyt :P
i patrząc na te bluzkę stwierdzam, ze ona poszerza biodra a zawęża ramiona, jest świetna. :P
Czyli na wielki + ;D
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających ;)












spodnie- vila clothes sh
bluzka- vero moda sh
buty- daichmann
korale- znane
torebka- znana

8 komentarzy:

  1. świetne te spodnie<3 jeśli interesujesz się modą to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor tych spodni :)
    Ja czatuję na czerwone rurki:)
    zapraszam do siebie. Dopiero co założyłam bloga.
    Będę wpadać tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie - bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobaja mi sie spodnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję dziewczyny ;P
    agnes_face ja czerwone juz mam ;P w tym roku moja szafa od spodni pęka w szwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torebka :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez naszyjnika byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń