niedziela, 10 lipca 2011

OUTLETOWE LOVE!

Witam wszystkich odwiedzających mój blog!
Pragnę podzielić się z wami moim ostatnim weekendem i zakupowym szaleństwem. W Piasecznie pod Warszawą, w której nota bene spędzam weekend, znajduje się centrum outletowe, jeśli tak to można nazwać o nazwie Fashion House. Są tam wszystkie znane na świecie, drogie marki, ale też zwykłe sieciówki typu Reserved czy Vero Moda. Poza tym wszystko przecenione jest na 80 % i niżej. Więc naprawdę warto się tam wybrać. Ja osobiście kupiłam 3 rzeczy. Ale tylko jednej z nich zrobiłam zdjęcie. Są to buty, który zostały przecenione o ponad 200 zł marki Clemente, piękne, zakochałam się od razu, są jak dla mnie mega wysokie, ale śliczne. Poza tym 2 pary spodni w Mango, obie pary za śmieszną cenę. jedne to czerwone jeansy 7/8 i kosmiczno-kwiatowe legginsy, może niedługo zamieszczę moje stylizacje. :))
pozdrawiam blogerki ;)

 
wnętrze Outletu Fashion House



 A tu zamieszczam stylizację ze zwiedzania warszawskiej starówki :PP


legginsy- carry
tunika - mamy bon prix
buty- szpilki znane

1 komentarz: