piątek, 15 kwietnia 2016

ROZNOSCI | MY PHOTOS


Witam! Dzisiaj zaskocze Was lub nie, moimi spostrzezeniami dotyczacymi zdjec. Mam dla Was różności z mojego ostatniego bardzo krotkiego wyjazdu. Mam takie chwile a zauwazam ze tych chwil jest coraz wiecej, gdzie po prostu wyciagam swoj telefon i robię zdjecia, co dziwne nie sobie, tylko innym np. przedmiotom lub miejscom, ktore w danej chwili mnie zainspirowały. Chwile kiedy to ja chce sie wyciac i stanac po drugiej stronie obiektywu bardziej niezauważona, kiedy to wlasnie ja panuje nad kadrem, tłem czy obiektem głównym, ktory chce fotografować. Czuje w sobie, ze bardzo lubie robić zdjęcia, aby potem czerpać przyjemność z samego ich przerabiania i patrzenia na wlasne dzieło. Dlatego coraz częściej zastanawiam się jakim byłabym fotografem czy w ogóle moglabym nim być. Często inni mówią mi, ze dobrze robisz zdjęcia, ja natomiast tak nie myślę, a myślę ze dopiero duzo sie uczę nie znajac nawet podstaw fotografii, jestem amatorem z zacięciem!! A jak Wy sądzicie?











1 komentarz: