wtorek, 3 maja 2016

professional photoshoot | white pants & leather jacket





Witam.

Dzisiaj macie okazje pierwszy raz widziec mnie w profesjonalnej sesji fotograficznej stworzonej z mysla o moim blogu, gdzie dobralam stylizacje, bylam jej autorka w 100%.

Zdjecia wykonane zostaly w Białymstoku, w mieście, gdzie kilka lat temu pozostawiłam część swojej duszy, sentyment do tego miasta a do dzis spacer po jego ulicach wywoluje u mnie mnostwo milych wrazen i wspomnień. Warto doceniac to, co nas otacza, i wyszukiwac artyzm tam, gdzie inni tego nie widza i przechodza obojętnie. Widzicie po zdjeciach, ze nawet zwykla ściana może być twórcza. Stylizacja prawie calkowicie jest z secondhandu. Spodnie kupilam doslownie 6 lat temu, kiedy jeszcze nikt nie chodzil w bialych rurkach, ten kolor nie był wtedy wcale modny. Sa to najmniejsze moje spodnie w rozmiarze 32, (zazwyczaj nosze 34) marki Villa, a nadal wydaja sie dość luźne. Co wiecej? Nie kupiłam ich z dziurami. Sama je zrobiłam, będziecie o tym czytać w następnym poscie.

Bluzkę z Zary kupiłam w outlecie ImageOutlet, cena byla bardzo atrakcyjna wrecz zachęcająca. Cały ten look oceniam na okazyjny, po co inwestować w ciuchy, inwestować mozna w mieszkanie lub w przyszłość.

Wspomne jeszcze buty, wygladem nie odbiegaja od aktualnych trendów a kupilam je rok temu.

A Wam jak sie podoba sesja i stylizacja?Oceniajcie i komentujcie...
Zapraszam na moj instagram, link znajdziecie w zakladce INSTAGRAM pod tym postem.





Zdjecia zrobione pod Opera Podlaska, bardzo dobre szare tlo, szyby, filary i mury.










fot. Dawid Wappa

SPODNIE/PANTS - Villa sh
BLUZKA/BLOUSE -Zara sh
TUNIKA/TUNIC - Taifun sh
RAMONESKA/JACKET - Mohito outlet
BUTY/SHOES - Davos gomma sh
                      TORBA:BAG - H&M sh

5 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, tylko po angielsku na sessje zdjęciową nie mówi się "session" a "photoshoot"

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! Podoba mi się ramoneska, świetny ma nadruk! <3

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cudownie wyglądasz! piękne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje kochane za wszystkie tak mile i pozytywne komentarze 😊

    OdpowiedzUsuń